Pages

quinta-feira, janeiro 8

The Girl Effect


8 comentários:

Cris (Mahinder Kaur) disse...

há aí alguém que queira investir em mim?

estrelaminha disse...

bom dia!
não creio que seja assim tão simples... a mensagem está bem conseguida.
estão convidadas para mais um desafio. ;-)
bom fim-de-semana!
beijos

G. disse...

Oi!!!
Não sabia que a estrelaminha vos tinha desafiado.Desculpem.
Tem um desafio no meu blog.
Bom fim-de-semana.
G.

g disse...

Cris Eu acho que anda por aí!

Bjs

Estrela Concordo mas faz bem ao ego!

G. Obrigada pela visita minha homónima.

Desafio aceite.

Bfs

splendid disse...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry

maicher disse...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry

technology disse...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry

intelligence disse...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am still tempted to say: really good!
runescape gold